7/20/12

puasa pertama

hai selamat pagi semua..okey lagi noh..segar bugar lagi  kot..baru pukul 9.30 relax arr awai lagi
hari ni aku keja ..malas la nak  mai keja..tapi altenate nak buat camna kan..terpaksa ler...
sahur tadi makan apa??
aku n family sahur makan nasi ler berlaukkan  daging masak kicap ,sayur campur,sambal petai..semua tu aku maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasak!!
hehehehehe...opssss rajin ka??...tak tak tak aku tipu ja..aku beli seksiap..bangun just panaskan jer...
ikotkan hati nak masak..tapi kemarin petang temankan tok qistina pergi beli makan..nampak plak lauk pauk terbekenan dan terus beli ..so tak payah masak la jawapnya...

sahur tadi usben aku makan sekali ja tak bertambah..kalu aku masak mmg dia akan tambah nasi..nampak nampak..perbezaan antara air tangan aku n air tangan tokey kedai masak..ahakkssss
usben siap komen hurrmmm mama masak lagi sedap..owhh sedikit terkembang hidongku yang sedia kembang ni...
hahahahahaha...atau bagi hint suruh aku sentiasa ke dapur..keh keh keh keh keh...
whateva...tengah fikir menu apa nak masak satg ek??

No comments: