7/26/12

REzeki pagi JUMAat

mai keja tadi..jalan smooth je..seronok..i hate jammed!!..sbb my TENGGILIN BIRU  the gear is manual...boleh jadi pakinson weh!!
hari ni sampai opis awal sikit..so jalan lemah gemalai..sambil jalan hoi sana hoi sini..  then ada uncle india keja sekali dengan aku..kasi buah  kurma fresh..ekceli aku mmg dh nampk dia tengah dok buka plastik..so aku buat dono je ...owhh rupanya nak kasi buah kurma fresh...
dia cakap nah buah kurma untuk berbuka puasa..aku tgk owh buah kurma fresh..its my fevret...terima kasih terima kasih..
sedap tau buah kurma fresh rasa dia kelat2 manis..uuummmpphhh sedap..:-)

time nak duduk x sempat nak on pc..opismate aku india juga kasi cucuq peneram+buah rambutan...
nah untuk buka puasa...
owhhh terima kasih....rezki dipagi jumaat

No comments: