5/17/11

ada rm30..aku gadai rantai tangan ler

aduhai ada rm30 jer ni,,macam mana nak buat...nak minta kat somi takot dia mrah..camna ni....
dah la  anak aku,, aku pos balik perlis..lepas tu depa kol cakap dia manyeh2..dok teringat kat aku..hmmmm kol akak aku, nak pinjam duit dia cakap..dia pon tak dak duit..aduhaiiiiiiiiiii macam mana ni....
lepas tu aku terpikiaq la..aku ada rantai tangan kecit...soooooooo apa lagi aku pon pi la gadai rantai tangan tu kat kedai emas..tokey dia plak mamak muda..tapi muka cam orang putih....muda lagi tu..aikkkkkkkkk!!!!!!! konpius kan mamak tapi muka cam orang putih...arrrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhh abaikan....janji aku dapat duit buleh la tampong minyak keta dengan tol semua...okey duit dah dapat ,kira2 aku gdai rantai tangan aku dalam rm250 camtu la......
buleh la....
dengan pantas aku kol akak aku mai umah and terus pegi perlis..tapi bukan dengan keta aku..aku pinjam keta adik ipaq aku...keta kancil ja..isshhhhhhhhhhh pelik..masa bila hang beli keta kancil ni..aku rasa hang pakai gen2 kan...hmmmmmmm malas la nak pikiaq tu semua..dalam kepala otak aku ni dok teringat kat anak aku ja....
kakak aku yang drive aku duduk sbelah ja..
dia drive laju la juga..mana taknya...aku suruh dia cepatttttttttttt la kak anak aku dok teriak tu...di tambah pulak dengan rindu yang teramat-amat ni...
tiba2  aku rasa isshhhhhhhhh angin apa ni terasa sejuk sangat
haaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa nak tau angin apa???????????????????
angin kipas la...aik mai mana angin kipas ni???????????????????hahahahahahahahahahahahaaha
benda ni semua tak betol la..aku MIMPI semalam...ishhhhhhhhhhhh
mimpi yang ntah apa2 kan..p gadai rantai tangan,muka mama cam omputih,nek keta kancil
hahahahahaha...pas tu plak hantaq anak aku p perlis...hahahahahah lagi tak logik..padahal aku orang kedah  lagipon  aku bukan ada sedara mara kat perlis pon.....hahahahahahahaha....mengarut!!!!!!!!!                  
  tengok jam baru koi 4 pagi
apa laei sambongggggggggggg balik    tido ...kot2 la mimpi jumpa dengan arjun rampal plak....
lalaalalalalalallalalalaala


 
yang ni  mak sokaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaa...
ansem tu.....
miang kan mak!!!


4 comments:

Shu Shinju said...

laa..ingt betol dah tadi..hehe..

Kyra said...

hahahaha...mimpi jer shu...
tak besh la mimpi ni

halila Ibrahim said...

hehehe baca dari mula ingat real .. rupa2 mimpi..

Ct Arina said...

haha..mimpi upenye!