5/11/11

selipar buruk

hujan itu rahmat..dulu masa kecit kalu hujan memang best la..pakat ramai2 round satu rumah..pastu mak bapak marah teruih keja rotan..muahhahahahahaha,,
tapi heran tak demam ooo walaupun men hujan sampai mulut jadi biru pon...kebai oooo badan kami masa kecit2 dulu..lani kena ujan cket hmmmm sat ja mai dah sakit kepala segala...maklomla faktor usia....
hujan oh hujan...kalu hujan mesti malas nak mai keja kan kira nak tarik selimut ja...hahahahhaha...
tapi hujan ada kalanya membahayakan..bahaya tau sebab pa..time hujan ni la selau terjadinya xcident sbb jalan licin..haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hari ni pon  aku nak citer aku pon xcident jga..tapi bukan xcident laggaq orang ka lembu ka...
aku xcident dalam toilet gara2  kasot aku licin...kasot ni dah lama aku pkai sampai huih la jadinya...smpai keluaq dia punya tulisan la...aku selesa pkai kasot ni....kasot ni aku memang tinggai kat opis....tadi masa nak p toilet tu..hujan renyai2..pas tu masok kat lobby tu nampak bangla dok mop lantai..aku jalan la slow2..pas tu smpai la di tempat yang dituju..

ni la kasot yang bikin aku jatoh terkang kang tu..nampak  kan ksot tu dah buruk
pas tu masok la dalam toilet tu dengan gaya yang ayu dan bersopan santun..hahahahaha,,,
skali aku nak duduk kasot tiba2 licin
pedepap jatuh macam katak..tersengap..rilex buang 30 second
bangun dengan lagak machonya,,,terus belah....
masok opis nampak tong sampah tanpa belas kasihan lempaq kasot ni masok dalam tong sampah teruih...wahai kasot abdilah kau disna..aku dah pinat 4get the skin dah.....
wasalam

No comments: