5/26/11

entry mola di pagi jumaat

salam jumaat..selamat pagi semua pemblogger dan juga silent reader...hari ni datang keja..best nyer jalan cket pon tak jammed..wahhhhhhhhhh sukerrrrr la....jalan itu aku yang punyaaaaaaa!!!!!bwa tenggilin dengan kelajuan yang tak berapa laju tak berapa slow,pendek kata sederhana ja..kua kua kua..nak bawa laju2 nak p mana bukan opis nak lari pon..
ayat ni selalu aku tuju kat en usben sebab dia slalu drive laju2..
dia tak tau ka kat tempat duduk aku pon ada break..tapi tak berfungsi..time dia drive laju pas tu break emergency..
haaaaaaaaaaaa aku apa lagi jenuh menyakaq  kot tepi...:-p
mula la mulut dengan tangan sama naikkkkkkk
mulot dok berleter
jari jemari aku ni hinggap la kat mna isi lembot dia..cubit ketam lor........
oooooooo buleh tahan jga la skit dia...tinggai kesan la jga...nampk lebam tu...
bak kata pepatah alang2 menyelop pekasam biar sampai seluruh badan...hahahaha aku baru tukaq sat2 ja...hehehehehe
hari ni hari jumaat..besa la hari jumaat adalah hari aku meronggeng,mengulaq,menuggeng,merenyeh sana sini...sebab tiap hari jumaat memang aku tak dak keja...hahahahaha syokkan
time break hari jumaat panjang..12.30 dah buleh keluaq jg..buat srupa nak p sembahyang jumaat...aku pon turut menyibok kuaq awai..
hmmm ok lah celotah untuk pagi jumaat yang mulia ni...apa sebenaqnya aku  nak cita apa  pon  aku tak tau..asal terlintas  kat kepala terus taip  kat sini...besa la hari mood berbonga-bonga wangiiiiiiii!!!!!!!!
nak tunggu entry2 hampa pulak yer...
terima komen aku yang seadanya ni okeyyyyyyyyyyy
chillllllllllllll.........:-)

1 comment:

mrs kayrul said...

hari jumaat...paling seronok time rehat panjang...boleh lepak kat tesco lama2...hehehehe


kalau malas keluar, membuta kat opis la