3/16/11

dah naik pelamin

as salam smua..kabare yer....harap2 smua sihat la yer...sekarang ni cuti sekolah kan....fuyyyoooo bestnya jadi budak sekolah ,cuti lama2 boleh g ronggeng sana sni..dulu time cuti sekolah...emmmm macam2 aktiviti kami buat ,
kami biasa la budak kampong...habeh satu hutan kami terjah ,p tangkap ikan,main dalam bendang,main toi,
men macam2 la..sampai tak reti nak balik rumah ,pas tu mak mai cari...
apa lagi kena godam la,orang kedah panggil godam,orang bande panggel roten..hehehehehehe(opss!!! terover suda)
siyok la pikr2 balik....kalu ada doraemon kan best,buleh suruh doraemon pusin balik..jadi zaman  budak2 balik...
hokey tu mukadimah ja..tapi isi kandungan bukan nak cita pasai zaman kanak2 tau
nak cita pasai nuri orang kawen la....
baru2 ni balik kampong 3 ari,,
stat ari sabtu sampai la ari senin....asyik p attend nuri kawen ja...besa la cuti2 sekolah camni la orang buat kenduri kawen pon..buleh kumpoi ramai2...
kawan2 smua dah kawen..syukur Alhamdulillah
kawen jugak hmpa..
ada jodoh tak kemana la wey
okey meh kita tengok pix depa..cantekkkkkkk sangat dihari bahagia depa..
ok layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

aku yang over...qis tak mau duduk..uuuwwaa manyeh

mama n qis

ct  n  amer


hanim n somi

hang cantik la ..aku jeles la kat perantin

naper qis ushar mama camtu

ni geng2 unimas..2 org tu still available

ececececececece


i like tis pixs

safur n somi

bini orang dah




kami sekeluarga doakn hampa berbahagia hingga ke akhir hayat...dan cepat2 dapat baby yer,,,,leh la anak aku dapat kawan...hehehhe

p/s:: lepas ni ada lagi geng poly plak..tunggu yer kami datang nak mamam pree lagi

4 comments:

shah-kayrul said...

Bestnyer g kenduri kahwin...dapat mamam free erk...

Kyra, blog kayrul dah boleh bukak...mungkin pagi tadi blog kayrul bengong kot...hehehehehe

MiYOKO SuKi said...

waaa...byknye kenduri..musim cuti sekolah ni kann

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sakan tawaf umah kenori...jeles hoke...

-oP_ida- said...

mama qis kuruih jaaa...jeles tau