3/8/11

TEMPEK MASK

MASK oh mask..semalam lepas balik keja p la mandi..lepas tu pulak..apa lagi belek la muka kat cermin..belek pnya belek aku tengok ishh banyaknyer whitehead..eeeeeee geli mak..aku pon capai la menatang ni tenyeh kat muka...tpi aku tak apply penoh muka la just kat ats idong jer..sambil2 nak tunggu mask tu kering..aku pon kemas la cket2 bilik yang macam serupa tongkang pecah ni...qis ngan papa dia dok main kat luaq..dua orang depa ja..hintaq satu kampong..ishhhhh!!!!!
pas tu depa penat dok main ngan anak dia kot..papa dia ajak qis tidoq...skali dia buka pintu..krekkkkkkk
aku pusin tengok....makkkkkk aiiiiii..ingat hantu minyak ka..rhupanya bini dia,,,hahahaha..aku pnya la dok tahan gelak..depa kata kalu pkai mask tak leh gelak atau cakap ...aku pnya la dok tahan..pas tu qis tengok mama dia muka cam hantu..dia nak manyeh tau.."akot akot akot.".plok papa dia rapat.....
aku plak apa lagi haaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaaa...lagi dok usik kawan tu..lagi la kawan dok manyeh...jahatkan mama qis ni..hehehe..sejak2 lani qis ni malam2 dia memang susah tidoq..rheja nak main ja.. besa la budak dok nak membesaq,camtu la pangai depa,puas bagi tdoq baru dia nak tidoq..so semalam di sebabkan takot kat mama dia muka cam antoo minyak..qis pon tidoq awai dalam keadaan ketakutan..naseb baik tak demam ...semalam aku pkai mende ni la tempek kat muka..mhai ooooooo benda ni beribu-ribu rupiah ni,bkn calang2 orang nak pkai ni...(wakakaka bongkaknyer aku)
hahaha mende tak dak la mhal ngat pon..harga dala rm2o hingget cenggitu je kot ka murah lagi tak tau..dah lupa la..meh nak pomot benda ni jap...baguihhhh gak benda ni tau...dia tarik abeh whtehead blackhead yang kasaq bak berus gosot periuk ni tau,....mai mai mai mai mai mak nak tunjuk
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
vv
vv
vv
vv
vv
vv
vv
vv
vv
vv
vv
vv
v

         ni la benda tu..tpi pixs ni ceq amek dalam bro google..

No comments: