3/17/11

spongebob mesia

as salam.salam jumaat,.selamat pagi dan dah nak masok tengahari dah pon..... hehehe..tadi saja la godek2 bro google..ternampak satu benda..
apa lagi panggil la geng2 mai tengok...punya la renggahhhhhhh gelak..lucu gila nak tengok tak apa benda
sat yer
V

V

V

V

V
V
V
V
V

lucu tak gambaq spongebob wat camni..ada api kat blakang dia..emmm tak lucu kot
ok ok ok ...sat ada lagi pix
scroll down
v

v

v

v

v

v

v

v

v

v
amboi dik pombob ni...lebatnya rambot..guna shampoo bawang ker???
ka baru buat treatment yum nam hair care
hehehehehehe
ni pon tak brapa nak lucu n scary tau
ok jeng jeng jeng
dah nak tunjuk dah ni..
terusskan usaha anda mengscroll downkan mouse anda
V
v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v
tu dia spongebob versi mesia

wakakakakakakak ni la spongebob versi mesia..mna ada juai kat kedai2..
dalam tb skalipon dia tak dak ...ehheheehehe

14 comments:

Dee said...

kehkehkeh..lawak..

Kyra said...

hahahaha...ni kutu ka apa tak tau..sejuk sangat kot

cactus_berduri said...

uikk ada juga mnusia mcm tu ekk...agak2 idup ke mati org tu...lara yg tengok ne pun dah sesak napas...heheh

cactus_berduri said...

uikk ada gak ekk org mcm tu...agak2 hidup ke mati org tu..lara kat sini pun dah rasa sesak napas...heheh

Rias_Lara said...

uikk ada gak ekk org mcm tu...agak2 hidup ke mati org tu..lara kat sini pun dah rasa sesak napas...heheh

Rias_Lara said...

uikk ada gak ekk org mcm tu...agak2 hidup ke mati org tu..lara kat sini pun dah rasa sesak napas...heheh

Rias_Lara said...

uikk ada gak ekk org mcm tu...agak2 hidup ke mati org tu..lara kat sini pun dah rasa sesak napas...heheh

Rias_Lara said...

uikk ada gak ekk org mcm tu...agak2 hidup ke mati org tu..lara kat sini pun dah rasa sesak napas...heheh

Rias_Lara said...

uikk ada gak ekk org mcm tu...agak2 hidup ke mati org tu..lara kat sini pun dah rasa sesak napas...heheh

lara said...

uikk ada gak ekk org mcm tu...agak2 hidup ke mati org tu..lara kat sini pun dah rasa sesak napas...heheh

Anonymous said...

http://riasslara.blogspot.com/

MiYOKO SuKi said...

hahahaha

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ahahahahahaha nie limited edition punya nie..

-oP_ida- said...

xlemaih kaa tuh...hahahhaa