3/8/11

JElajah blog 20011:kategori IBU

selamat petang ceq nak join ni la...di sebabkan ceq telah
bergelar mama qis..so nak join
1.sila letakkan banner ni ok
2.Tajuk JELAJAH BLOG KATEGORI IBU dan linkkan ke entri SINI YER ...
3.Siapa yang layak masuk ? Blogger blogger yang sudah bergelar ibu ...Mesti  la mama qis sbb dia dah jadi mama pada 17 sept 2009 
4.Ceritakan secara ringkas mengenai diri anda .. nama saya khaira mama kepada nur raihana qistina dan isteri kepada razman bin azlan..
5.Apakah kenangan manis anda sewaktu bergelar ibu :sewaktu melahirkan qistina dah telah menjaga qistina sampai ke saat ini..
6.Kenangan pahit anda ? :kehilangan orang yang di sayangi selama 2 tahun dan tiba-tiba muncul..rasa macam dunia milik haku..dan amat2 bersyukur kepada ALLAH S.W.T..
7.Kata kata khas buat si suami ... :Papa jangan tinggalkan mama walau apa pon terjadi..sayang papa ribu ribu lemon
8.Jika ada anak , apakah nasihat anda kepadanya dan juga buat anak anak yang berada di luar sana .. :nasihat kepada qis..qis jangan nakal2 yer syang..jga tingkah laku kamo,jga nma keluarga kamoo,belajar rajin2 yer,jangan tinggal solat..jadi lah anak  yang terbaek di dunia dah di akhirat.Amin
9.Apakah harapan anda kepada anak anda .. :harapan kepada qis..jadilah seorang anak yang solehah..dan jadilah seorang insan yang berguna di mata dunia dan akhirat yer...mama selalu doakan qis menjadi anak yang berguna..
10.Nasihat buat si gadis di luar sana :kepada gadis di luar sna..jgalah diri anda sebaik mungkin..kalau anda tidak menjaga diri anda...siapa lagi...

                                                                  siyap dah yer

17 comments:

mas.saari said...

singgah dari segmen BA
semoga menjadi ibu yang tabah dan sabar dlm mendidik anak2..

Kyra said...

mas:thank ya mas..amin

Mamamya said...

salam kenal dar blog ben...:) semoga kita sama2 menjadi ibu yg mithali..amin.

Kyra said...

salam kenal jga dari mama qis...amin moga2 doa kita di makbulkan..

Fuuyooh said...

salam, selamat hari ibu.. aik.. betol ke ni hari ibu..hehe dtg dr blog abg ben

Kyra said...

wsalm..ya selamt hari ibu
ala hari hari hari ibu...

Mamaleesya said...

salam kenal. Dtg dari segmen ben

http://diarialeesya.blogspot.com/

Kyra said...

Ye salam kenal jg mamaleesya

halilaibrahim said...

salam kenal dr segmen ben... semoga anak - anak kita mjd insan yg mulia dan terbaik d dunia n akhirat...

imnabila said...

hye2..
singgah dr blog abg ben..

nice blog !
follow awk ~
keep blogging tau ~ :)

imnabila said...

hye2..
singgah dr blog abg ben..

nice blog !
follow awk ~
keep blogging tau ~ :)

shah-kayrul said...

salam kenal...singgah dari blog ben...

sedap nama anak mama qis...

pRiNCe said...

entry yg sgt bagus...
thniah ye...:)

sy ni newbiee lagi...
jom bce info mnarik tentang petua orang2 tua untuk jga kecntikan tubuh badan...laki n pmpn..:)x

.::~♥ღcik angkuh yg chumelsღ♥~::. said...

saya suka nasihat untuk si gadis tu..Insyaallah..
Gembira buat kamu..
tahniah..
salam kenalan dari saya..
chow..

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 jelajah blog;)
dtg dr blog abg ben;D
blog apisv2

Diari-Selebriti-Mama said...

singgah dari segmen BA.
slmt bknalan.nice blog!dah follow^^
sedapnya nama anak kamu! :)
jemput ziarah blog http://mamaglamdiva.blogspot.com/2011/03/jelajah-blog-kategori-ibu.html

rizaros said...

salam pkenalan.. datang dari blog abg ben :)
jom follow sy jgak, untuk smangat berblog n kongsi info ttg mommy..hehehe..
rizaros.blogspot.com