3/29/11

mee ketam mabeles


toink toink lompat masok dalam belog sendiri...banyak ari dah tak hupdate beloq ni..lately kebizian melanda la...walaupun shipment slow..tapi thetap bizi jga...hmmmmm
ok n3 yang lepas haku  citer pasal nak pegi makan mee ketam kan..ni aku dah p makan btol2 kat juru nuuuu tau....tau dak tang mna.?????.hahahahahahaha...aku pon ingat2 lupa..almaklom la...kepekatan kemalaman
hehehehe.....kedai mee ketam ni murah dabel sedap memang kena dengan citarasa kakiku ini
eh!!! silap..CITARASA MABLES LA....
ok malas nak cita panjang mai nak tunjuk mee ketam ni dengan aksi2 mengela kami kat kedai tu yer



sebijik macam n3 yang lepas kan...sekarang dah jadi kenyataan
pu3 n ida...gedik nak mampoih

kontro ayu...

ni menu kedua di tibai oleh kami

ain n kiah ronggeng

ida n putri mereng

awat ain ngantok ka??hehehe

ida tak dak yer!!

puteri tak dak plak

la ain plak tak dak


tok ketua tak dak plak

hahahahahah ni semua ada
happening gilos tu
aku jadi arbaei bujang sat..hehehehe

ni model botoi tokyu  n sos kat juru tau...
dulu terkenal dengan model sabun cap kapak
lani ni upgrade cket
model tokyu n sos

8 comments:

nurul_zaidain said...

mekasih la no...bila lg plan nk p..rombongan cik kiah ke mana seterusnya

Kyra said...

hahaha...kita p lorong gaharu mau dak???
wakakakakaakaakaka

nurul_zaidain said...

ha!!lorong gaharu ok jugak... sebelah lorong cendana kan...hahaha

-oP_ida- said...

hamboiii sakan aih depa makan...

khai, aHad nie p mana?????

Jooom JOmpak

Kyra said...

nurul_zahidain::ha pandai pon..nanti nak p pkai elok2 cket taw..baru sempoi cket..eheheheh

Kyra said...

opida: jommmmmm ,,tak p mna kot..nak mai belah cni ka??

nurul_zaidain said...

cik kiah kita pi pantai kerachut..p buang stress...itu kapla sudah serabut la..

Kyra said...

nurul_zaidain::bila yang nak p tu cheq??