3/30/11

hak orang dah pon!!!


apa- apa pon ..kakak nak ucap dekat hang..selamat bertunang ya...sebelom nak jadi istri orang ni hang buang la perangai hang yang mna2 tak elok tu tau..bukan apa takot terbawak2 bila dah jadi isteri orang nanti...buat pengetahuan hang..kakak heppyy n sedih la bla hang dah jadi tunang orang....kakak heppy sebab hang dah nak jadi isteri orang,,hilang satu beban mak dengan abi nak tanggung hang,,suruh laki hang plak  tanggung beban hang..bukan beban apa pon..jga hang la hehehehehe
kakak sedih sebab kalu nanti hang kawen kakak dah tak dak kawan nak berkelaiiii dengan hang,,,time masa bujang2 la syok gaduh manja dengan adik beradik...ni kalau dah jadi bini orang malu la plak nak gadoh...ekekekeke...nanti kalu hang dah kawen mesti time kakak balik kg hang tak dak kat kg..dah jadi bini orang mesti la kena dok rumah laki hang kan...tak leh nak gediks kat dapoq dah..jumpa skali skala ja..huhuhuhuhuhu.....ok ni gambaq hang time hang bertunang tau adik


NI ROMBONGAN PREMPUAN..ROMBNGN LELAKI  TAK SEMPAT NAK AMIK BZ LA


DISARUNGKAN CINCIN TANDA HANG DAH P ORDER HEHEHEHE

DEPA DAH NAK BALIK ...


OK lepas depa balik kami ada aktiviti len plak tau jom tengok aktiviti apa???




SELAMAT  ULANGTAHUN RAIS N TAIBAH KE 2(MY SIS N HUBBY)
SELAMAT HAR LAHIR RAZMAN 27(MY HUBBY)
SELAMAT HAR LAHIR ADIK GEHA 16(ADIK YANG BONGSU)


SAMBUT 3 SEKALI AKU NYIBOK HEHEHEHE


KAKAK ,ADIK ,ME


KANAK-KANAK RIANG RIA..CAYANG MEREKA


ADIK N HANTARAN YANG DEPA BAGI..


KAMI FAMILY KECHIL


ADIKKU YANG HITAM GULA MERAH NOT HITAM MANEH
HEHEHEHEHEHE


ECECECECECECECE


ECECECECECECECE LAGIIIIIII

HABEH DAH SEKIAN YE!!!!

1 comment:

Shu Shinju said...

selamat bertunang tuk adik kyra...:)