3/24/11

mee ketam

di amek oleh bro google

 hahaha tengok gambaq ja noh...sat lagi lepas balik keja..nak p makan mee ketam kat juru..alang2 nak p amek cupcake area2 sna ja, p teruih la makan mee ketam ni..yummmmmmyyyyyyy!!!!!!
jom sapa2 nak joint
saya banjer tapi bayaq sendiri yer
muahahahahhahahahahahahha

11 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

cheq xmaw bayar sendiri..cheq nak suruh bayaq tuk cheq...

Kyra said...

hahahaha mai la..cheq bayaq kuah dah la ehehehehehe

halila Ibrahim said...

ni.. kat juru yg area restoran yg kena lalu macm 1 kwsan perkampungan tu ka.... cek ni.. selalu juga p makan2 area tu.. amboi kira hampir2 la kedudukan kita nie..

Kyra said...

halila ::
aaar kat juru lalu kawasan kampong tu...jom la p makan ramai2

MiYOKO SuKi said...

terliuq nyee....nk jugakkk...

takmo ajk cheq kaa

MiYOKO SuKi said...

terliuq nyee....nk jugakkk...

takmo ajk cheq kaa

halila Ibrahim said...

Insyaallah... kalau dah selalu ke situ lambat laun jumpa juga ya..eiii.. hari cuti je selalu p .. coz hari2 biasa.. takkan nak patah balik penang-kulim-juru-kulim..best2.. ada jumpa rakan blogger yg dok dekat2

Kyra said...

cik titin:: jom la pakaat pekena mee ketam ni...bkn jauh pon kan
hehehe

Kyra said...

halila::tu la geng blogger dekat jer...
nanti kalu ada rezki leh jmpa ramai2 kan...

estee_8980 said...

sedap wehh..meleleh ayaq liuq..

Kyra said...

estee_8980::memang mabeles la mee ketam ni..harga pon murah ja..
tunggu yer n3 kami p mkan mee ketam ni yer